Hej allihop!
Ytterdörren till gymmet är numera stängd och belagd med en kod. Alla klienter som går hos mig kommer få koden, antingen via mail eller sms.
Om du går hos mig för närvarande och jag har glömt att ge just dig koden, kontakta mig då.
Ha en härlig dag!
