Sommaren 2021 är här. Det kommer bli lite lugnare då en del av mina klienter tar semester från mig. Andra fortsätter att träna under sin semester.
Vecka 28 kommer jag själv ha semester men annars jobbar jag som vanligt, vardagar i sommar. Jag kommer ha utrymme för någon ny klient, från vecka 29. Tider bokas direkt via min onlinekalender.
Jag har arbetat heltid med företaget i ett halvår nu. Förra året var oxå riktigt bra. Detta är första året jag prioriterat jobb framför annat och det har i sin tur bidragit till mer jobb.
Jag vill TACKA alla Er underbara klienter som ger mig förtroendet att arbeta med er och önska allihop en riktigt trevlig sommar!
