Gruppen består just nu av två killar.
– Adrian, en social och trevlig kille som alltid gör sitt yttersta på träningen och sprider glädje och positiv energi. Adrian har antikroppar mot covid-19.
– Kim, har gått hos mig i många år, han har gått ner 30 kilo och arbetar väldigt hårt på träningen. Kim är vaccinerad mot covid-19.
Vi söker nu ytterligare två personer att träna med i grupp, på Tisdagar kl 12:00 från 18:e maj.
Vi kommer träna med distans och gruppen består av max fyra personer totalt.
Dag: Tisdag
Tid: 12:00-13:00
Datum: 18:e maj fram
3399:-/person för 10 tillfällen
Det går att hoppa in på passet när man kan, utan att signa upp för alla veckorna. Priset är då 360:-/tillfälle.
Om det är en helt ny klient så kommer jag vilja ha lite bakgrund innan start.
Ett litet ihopklipp från gruppträningen kan du hitta på Youtube 
Om du är intresserad, eller har frågor, maila mig på
mission.to.shape@gmail.com
Varmt välkommen!
